>
Ured za provedbu Savezne pomorske komisije SAD-a (FMC) traži kaznu od 63,3 milijuna dolara za Mediterranean Shipping Company (MSC) zbog “nerazumnih i neopravdanih radnji koje krše Zakon o pomorstvu iz 1984. godine.
Istraga je zatražena u kolovozu 2023. nakon godina pritužbi pošiljatelja na zlouporabe velikih brodara. Tijekom pandemije i rezultirajućeg porasta količine tereta, stizale su žalbe na poslovnu praksu brodara. Koncentracija pomorske industrije u rukama malog broja brodara i potencijalne zlouporabe bile su srž reformi Zakona o pomorskom prometu iz 2022. godine.
Početkom veljače, FMC-ovi istražitelji došli su do svog otkrića istražujući praksu naplate MSC-a i u četvrtak, 4. travnja, podnijeli su svoje izvješće od 87 stranica sucu upravnog prava u FMC-u, piše The Maritime Executive.
- U srži ovog postupka su MSC-ove prakse naplate koje su dovele do toga da MSC nepravedno profitira na račun svojih kupaca - navode istražitelji i tvrde da je ovdje došlo do jasnog kršenja Zakona.
Tvrde da MSC nije ispunio druge osnovne zahtjeve Zakona, kao što je jasno objavljivanje stope zadržavanja neoperativnih hladnjača (NOR) i ležarine u svojoj tarifi za SAD nekoliko godina, te nije ispravio pogrešku, nazivajući rezultirajuće previsoke troškove “pogreška u naplati”, navodi Splash247.
Izvješće zaključuju time da je MSC svjesno i namjerno koristio nerazumne i nepoštene prakse koje nisu promicale ekonomsku prekooceansku trgovinu. Oni navode opću definiciju “trgovca” koja se koristi za fakturiranje naknada trećim stranama, kao i krivu naplatu za kontejner-hladnjače koje ne rade i neobjavljivanje cijena za te kontejnere.
- Godinama je MSC koristio svoju tržišnu moć i upotrijebio oštru taktiku za definiranje standardnih pojmova teretnice kao što je “trgovac” kako bi opravdao zadržavanje i ležarinu trećih strana koje nisu u skladu s ugovorom o naplati - nastavlja izvješće.
Istražitelji detaljno opisuju 18 specifičnih prekršaja, a najveći broj prekršaja identificiran je za prekomjerno naplaćivanje za kontejner-hladnjače koje ne rade, gdje navode preko 2.600 primjera s kaznom od preko 17.600 USD ili ukupnom iznosu od preko 46 milijuna USD. Također ističu gotovo 800 primjera neobjavljivanja cijena za te kontejnere s kaznom od 19.600 dolara po svakom ili ukupno preko 15,6 milijuna dolara.
Da zaključimo, istražitelji smatraju da MSC treba platiti 63, 3 milijuna dolara kazne zbog nezakonitih praksi u cilkju postizanja većeg profita. . Izvještavaju i da je MSC, kada se suočio s kupcima, izdao povrat novca, ali nikada nije proaktivno poduzeo ništa da vrati milijune dolara precijenjenih troškova.
MSC još nije pružio nikakav odgovor!
FMC Investigation Calls for MSC to Pay $63M for Shipping Act Violations
— The Maritime Executive (@Mar_Ex) April 6, 2024
#FMCInvestigation #MSC #ShippingAct #MaritimeLaw #TradeCompliancehttps://t.co/swBw4sNpXH
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev