>
Hapag-Lloyd je postao najnovija kompanija koja je isprobala bio-LNG kao brodsko gorivo.
U dosad najvećoj operaciji ship-to-ship bunkeriranja bio-LNG-a, STX Group i Titan Clean Fuels isporučili su 2.200 tona alternativnog goriva za Hapag-Lloydov "Brussels Express" u luci Rotterdam, prenosi The Maritime Executive.
Bio-LNG koji se koristi u pomorskoj industriji proizvodi se od sirovina biomase poput ljudskog ili poljoprivrednog otpada. Bio-LNG može imati net zero ili čak net negative emisiju stakleničkih plinova na temelju životnog ciklusa, ovisno o metodi proizvodnje, prema Titanu.
Izgrađen 2014. godine od strane Hyundai Heavy Industries, "Brussels Express" je postao prvi veliki kontejnerski brod na svijetu koji je pretvoren na LNG pogon u rujnu 2020. Rekonstrukcija, izvedena u brodogradilištu Huarun Dadong u Šangaju, koštala je 35 milijuna dolara.
Opskrba "Brussels Expressa" bio-LNG-om dio je plana Hapag-Lloyda da ponudi klimatski prihvatljive usluge prijevoza. Kompanija planira postati potpuno ugljično neutralna do 2045. godine i kaže da su na putu prema svom cilju. Tvrtka je smanjila emisije stakleničkih plinova svoje flote za 0,8 milijuna tona u 2023. u usporedbi s prethodnom godinom.
Jan Christensen, viši direktor nabave goriva u Hapag-Lloydu, rekao je da, iako je opskrba brodova velikim količinama bio-LNG-a moguća, još je uvijek potreban veći napredak u pogledu potrebne infrastrukture i propisa.
Titan trenutno gradi najveće svjetsko bio-LNG postrojenje u amsterdamskoj luci, koje će imati kapacitet proizvodnje 200.000 tona godišnje. Neovisni dobavljač nedavno je unajmio "Alice Cosulich", povećavši svoju flotu za bunkeriranje na tri.
LNG News: Hapag-Lloyd Carries Out Largest Bio-LNG Bunkering Yet 🌟📝
— lngcluster (@lngcluster) April 10, 2024
🔗 Read More: https://t.co/Dmv3fsy1pL] #lng #news pic.twitter.com/dD8rX7q6EL
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev