>
TRIBUNJ – D-Marin, kao društveno-odgovorna kompanija koja upravlja marinama i na području Zadra i Šibenika, pokrenula je inicijativu uklanjanja otpada s plaža u blizini svojih marina u Hrvatskoj, Grčkoj i Turskoj.
– Briga o okolišu naša je strast i osnovno načelo poslovanja u D-Marinu te imamo čvrstu politiku ekološke i društvene odgovornosti. Obećali smo da ćemo uložiti velike napore u zaštitu krajolika i divljih životinja koje okružuju naše marine, a čišćenje plaža izvrstan je primjer naše predanosti na djelu. Jedino na taj način možemo potaknuti promjene, kad osobno vidimo ogromne količine smeća prikupljenog s naše obale – izjavio je Areti Priovolou, službenik za zdravlje, sigurnost i okoliš u D-Marinu te dodao:
– Svi možemo dati svoj doprinos kako bismo osigurali čišće plaže i oceane u kojima će svi uživati. Također, potičemo naše zaposlenike, lokalnu zajednicu, druge tvrtke i ekološke grupe da nam se pridruže i podrže našu akciju.
Čišćenje plaža u D-Marin marinama već je ozbiljno počelo pa je tako u marini Mandalina u Hrvatskoj iz mora uklonjeno oko 14 kubičnih metara smeća. Ostale akcije čišćenja održat će se u narednim tjednima. Timovi sastavljeni od lokalnih volontera, djelatnika D-Marina i predstavnika lokalnih udruga za zaštitu okoliša pomogli su u prikupljanju otpada s obližnjih plaža i morskog dna, no i dalje je veliki broj plaža ostao zatrpan otpadom.
Čišćenje plaža učinkovit je način za smanjenje količine otpada koji dopire do mora ili oceana gdje može naštetiti životinjama. Čiščenje plaža ujedinjuje zajednice dajući im zajednički cilj za rješavanje problema koji utječe na sve. Također, podiže se svijest i potiče se ljude da donose održive odluke u svom svakodnevnom životu kako bi dugoročno smanjili količinu otpada koji proizvode, reciklirali gdje god je to moguće i spriječili nakupljanje onečišćenja.
Čišćenje plaža planirano je oko D-Marina Borik, Dalmacija, Mandalina i Tribunj u Hrvatskoj, D-marina Gouvia, Lefkas i Zea u Grčkoj te D-marina Didim, Göcek i Turgutreis u Turskoj.
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev