>
Pedeset i pet tvrtki, udruga i institucija iz područja pomorstva i prometa te povezanih djelatnosti, predstavilo se studentima Pomorskog fakulteta u Rijeci na ovogodišnjem Danu karijera, izuzetno uspješnoj manifestaciji koja buduće diplomante povezuje s gospodarstvom, što ju već 11. put organizira Pomorski fakultet.
U sklopu Dana karijera tvrtke i institucije su organizirale niz zanimljivih izlaganja i predavanja, koja su privukla velik broj studenata, a potpisana su i dva ugovora o suradnji Pomorskog fakulteta, s danskim brodarom Torm, te s riječkom tvrtkom Rijeka Gateway koja upravlja novim kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali, s ciljem razmjene znanstvenih i stručnih ideja, podrške u razvoju studijskih programa, upravljanja brodom, upravljanja posadom i brokerskih aktivnosti, pružanje rješenja za brodarstvo u svim elementima poslovanja, kao i suradnja u izobrazbi pomoraca i drugih kadrova vezanih uz pomorski transport, piše Novi list.
Dekanica fakulteta Ana Perić Hadžić je istaknula kako na Danu karijera sudjeluje sve više tvrtki, koje studentima prenose poruku o mogućnosti zapošljavanja po stjecanju diplome.
- Posebno mi je drago kada vidim da se neki od naših bivših studenata sada na Danu karijera pojavljuju u ulozi predstavnika poslodavaca. Također, treba naglasiti da ovo nije samo jedan dan, jer cijeli tjedan imamo razgovore za posao poslodavaca i studenata završnih godina, kao i niz radionica, predavanja, praktikuma i drugih aktivnosti, a i tijekom cijele godine imamo niz aktivnosti u suradnji s tvrtkama i institucijama, usmjerenih ka povezivanju gospodarstva s našim studentima, što smatramo izuzetno važnim za izlazak naših diplomanata na tržište rada. Također, želim zahvaliti svim gospodarskim subjektima s kojima surađujemo, na praktikumima, stručnim predavanjima, nastavi i drugim područjima, to je nešto što studentima daje priliku steći praktična znanja što mi na fakultetu možda ne možemo. Imali smo i otvorene simulatore, kao i laboratorij virtualne stvarnosti, čime želimo pokazati da držimo korak sa suvremenim metodama nastave - rekla je Perić Hadžić.
Prosječno vrijeme, od stjecanja diplome, do zapošljavanja, za diplomante Pomorskog fakulteta je svega četiri mjeseca, kako je nedavno, u povodu obilježavanja 75. godina djelovanja Pomorskog fakulteta, istaknula dekanica Perić Hadžić.
Fakultet već godinama i formalno surađuje s nizom tvrtki, a u srijedu, 24. travnja, potpisan je i novi, s tvrtkom Rijeka Gateway, operaterom kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali koji bi s komercijalnim radom trebao započeti iduće godine. Ugovor su potpisali predsjednik uprave Peter Corfitsen te član uprave Rijeka Gatewaya Tomislav Žunić i dekanica Ana Perić Hadžić.
Kako su naveli potpisnici, cilj suradnje je potaknuti razmjenu znanstvenih i stručnih ideja te podršku u razvoju studijskih programa, a studentima Pomorskog fakulteta se otvara i prilika sudjelovanja u mentorskom programu “Gateway to success”. Mentorski program omogućava studentima da uče i rade na najnaprednijoj tehnologiji, ali i da iz prve ruke vide sofisticiranu organizaciju jednog modernog terminala, sve uz vodstvo mentora iz tvrtke Rijeka Gateway kojeg će moći odabrati i od kojeg će moći brzo usvajati vrijedna znanja i iskustva.
- Terminal Rijeka Gateway će otvoriti 300 radnih mjesta za stručnjake različitih profila. S obzirom na to da investiramo u najmoderniju tehnologiju koju može danas imati jedan ovakav terminal, ta radna mjesta će biti maksimalno sigurna, ugodna, ali i poticajna. Mi stvaramo privlačno radno okruženje koje se može usporediti s najboljim terminalima u Europi, čime omogućujemo našim ljudima da budu konkurentni i pomiču svoje granice. Vrlo smo ponosni što možemo doprinijeti i ulagati u razvoj talenata na lokalnoj bazi. Kvalitetna suradnja s lokalnim institucijama nam je iznimno važna kao kompaniji i ponosni smo što nas je Pomorski fakultet prepoznao kao kvalitetnog partnera s kojim može nastaviti razvijati svoje programe i usmjeravati studente - izjavio je prilikom potpisivanja ugovora Corfitsen, piše Novi list.
I.N.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev