>
SPLIT – Direktor zračne luke Split Pero Bilas tvrdi da se teško može dogoditi ista situacija kao i u Zagrebu. “Zračna luka Split funkcionira na drugačiji način. Mi smo izrazito sezonska luka i oscilacije u prometu su zaista jako velike. Očekujemo gužve u ljeti i s time se znamo nositi”.
Rekao je da ni jedan radnik nije otptušten za vrijeme korone, reorganizirali su se unutar kuće te je pohvalio mjeru Vlade za očuvanje radnih mjesta koja je doprinijela da svi zadrže svoje radnike. Dodao je da su zaposlili i sezonske radnike.
Ovo što se događa u Europi i ono što vidimo kao problem su otkazi i kašnjenje leta. – Kad se to dogodi putnicima treba biti na raspolaganju. Trudimo se dati sve od sebe i sva kašnjenja pokušavamo nadoknaditi – istaknuo je.
Predviđa se da bi promet do 2024. i 2025. godine trebao biti razini 2019. Bilas smatra da bi lako trebali to dostići jer rezultati koji pokazuju da imaju odličan svibanj i lipanj govore da će ovu godinu završiti na 80 posto u odnosu na 2019. godinu.
Dodaje da cijene energenata ne utječu značajno na poslovanje luke. Ono što ima značaj je to da su kompanije koje moraju ukrcavati svoj kerozin na raznim stanicama diljem Europe i osjetljive na sve promjene na tržištu.
Za niskobudžetne kompanije kaže da su dobrodošle.
– Imaju jednaki status, posluju u zračnoj luci svi pod istim uvjetima. Jako su nam značajne, čine 40 do 45 posto prometa. Bum prometa u Splitu dogodio se pojavom niskobudžetnih kompanija – naglasio je direktor zračne luke Split Pero Bilas za N1.
Z.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev