>
  2 min. čitanja

Emocije i zvukovi u središtu HTZ-ove kampanje „P(o)sjeti me“

Emocije i zvukovi u središtu HTZ-ove kampanje „P(o)sjeti me“
Foto: HTZ / Screenshot

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebnu promotivnu kampanju „P(o)sjeti me“ namijenjenu promociji turizma na domaćem tržištu, odnosno kako bi potaknula domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje.

Kroz šest jednominutnih videa snimanih na Dugom otoku, Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru poseban naglasak stavljen je na svakodnevni život, tradiciju, boje, detalje, ali i na emocije i zvukove specifične za svaku destinaciju. Aktivnosti u sklopu ove kampanje trajat će do kraja studenog, a reakcije publike na prvi objavljeni video, onog s Dugog otoka, i više su nego pozitivne.

0:00
/1:15

Video: HTZ

- Želja nam je motivirati domaće goste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer, osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u navedenim odredištima. Činjenica je da domaći gosti značajno doprinose ukupno ostvarenom turističkom prometu te rado putuju tijekom cijele godine, a veliki su ljubitelji i kraćih vikend putovanja. Cilj nam je upravo kroz ovu kampanju još snažnije približiti autentičnost i atraktivnost prikazanih krajeva, kako obalnih, tako i onih kontinentalnihizjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Promotivne aktivnosti provode se kroz offline i online kanale, odnosno native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen jednominutni video o Dugom otoku.

Dodajmo kako su domaći gosti u prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 12,1 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +6% u dolascima i +1% u noćenjima. Nadalje, domaće se tržište nalazi na visokom drugom mjestu po ostvarenom prometu, odmah iza vodeće Njemačke.

Sponzorirani sadržaj

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.