>
Obitelji trojice pomoraca Jadrolinije, koji su tragično stradali u kolovozu ove godine u nesreći na trajektu “Lastovo” u Malom Lošinju, podnijele su sudske tužbe za isplatu odštete protiv nacionalne brodarske kompanije, potvrdio je Šime Savić, odvjetnik koji ih zastupa.
Tužbe su podnesene Općinskom sudu u Splitu za obitelji Boška Kostovića i Marka Topića, dok je obitelj Denisa Šarića predala tužbu Općinskom sudu u Zadru. Prema riječima odvjetnika, obitelji potražuju ukupno oko 600 tisuća eura odštete od Jadrolinije, piše Novi List.
- Radi se o iznosima utvrđenim kriterijima Vrhovnog suda za utvrđivanje visine pravične novčane naknade nematerijalne štete u slučaju smrti bliskog srodnika. Prema tim kriterijima, članovi obitelji Marka Topića imaju pravo na odštetu u iznosu od oko 300 tisuća eura, obitelj Boška Kostovića od 200 tisuća eura, a obitelj Marka Šarića 100 tisuća eura. U te iznose uključena su i potraživanja na temelju izgubljenog uzdržavanja, na koje neki od članova obitelji poginulih imaju pravo - rekao je Savić.
Istaknuo je da je zahtjev za isplatu odštete obiteljima Jadroliniji upućen još prošlog mjeseca, ali dosad isplata nije bilo, niti odgovora na zahtjeve za odštetom pa su zbog toga obitelji odlučile potražiti zaštitu na sudu.
- Kada je riječ o odštetnom zahtjevu, Jadrolinija se od prvog trenutka stavila na raspolaganje obiteljima i ostaje u potpunosti predana suradnji kako bi se osiguralo što brže i efikasnije rješavanje ovog pitanja, ali u skladu s pravilima koje nalažu struka i propisani standardi rješavanja pomorskih šteta. Jadrolinija nema saznanja o tužbi koju bi obitelji podnijele uz zastupanje odvjetnika Savića, a ako do tužbe dođe, po zaprimanju ćemo je, sukladno proceduri, proslijediti osiguravatelju uz zahtjev za žurno rješavanje. S ciljem što bržeg iznalaženja rješenja za obeštećenje iz osiguranja, Jadrolinija odvjetniku obitelji od početka jasno komunicira radnje potrebne kako bi se odšteta realizirala. Međutim, odvjetnik obitelji odbija suradnju s predstavnikom osiguravatelja te je tražio isplatu štete bez ikakve potrebne dokumentacije, unatoč strogo definiranoj proceduri u reguliranju prava po odštetnom zahtjevu za nesreće u pomorstvu. Nadalje, kada je u pitanju komunikacija vezana za isplatu paketa pomoći, ali i ostale upite, Jadrolinija je uvijek je na raspolaganju obiteljima te je isplata paketa pomoći u tijeku - piše u odgovoru Jadrolinije.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev