>
PAG – Prije nekoliko dana objavili smo članak o pošiljkama koje na Pagu znaju kasniti po dva do tri tjedna. Upozorio nas je na to Zvonko Krtanjek iz Vidalića, mjesta udaljenog od Novalje 5 km. Kaže da pošta dolazi kad se skupi na hrpu, kasni 2-3 tjedna, a paketima je u nekoliko navrata nedostajao sadržaj. Hrvatskoj pošti poslali smo upit – Što se događa s pošiljkama, zašto toliko kasne i je li moguće da dostava ne funkcionira prema važećem Zakonu o poštanskim uslugama?
Odgovor koji nam je pristigao iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte, prenosimo u cijelosti:
“Zahvaljujemo na upitu. Mjesto Vidalići na Pagu nije pokriveno uslugom brze paketne dostave ‘Paket24’. Na tom području dostavu vrše poštari na mopedima i zbog toga veće pakete nisu u mogućnosti dostaviti korisniku direktno na adresu. Kolege su proveli terensku kontrolu sukladno navodima Vaših čitatelja i nisu utvrdili nepravilnosti u općoj dostavi.
Dapače, sve pošiljke se dostavljaju na vrijeme i prema rokovima propisanima u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, općim uvjetima poslovanja te aktima Svjetske poštanske unije u međunarodnom prometu.
Ukoliko dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom to nikako nije pravilo, već iznimka. Svakako pozivamo korisnike da nam se u slučaju upita ili poteškoća obrate pozivom na broj 072 303 304, u poštanskom uredu ili putem interaktivnog web obrasca kontakt.posta.hr“, stoji u odgovoru Hrvatske pošte.
No prethodni članak pobudio je velik interes javnosti, pa su neki građani odlučili i komentirati ga. Dobar dio njih se na društvenim mrežama ne bi složio s kvalitetom poštanskih usluga. U nastavku prenosimo samo dio onoga što su napisali.
Jurica Gašpar
PROČITAJTE JOŠ:
Stanovnici otoka Paga ogorčeni (ne)radom pošte: „Pošiljke nam stižu s 2-3 tjedna zakašnjenja“
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev