>
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) raspisat će poziv za marketinšku suradnju sa strateškim partnerima. Izmijenila je i godišnji program rada za ovu godinu, i to zbog očekivanog povećanja prihoda od 8,1 posto u odnosu na plan, izvijestili su iz HTZ-a nakon sjednice Turističkog vijeća.
Članovi Turističkog vijeća HTZ-a na sjednici su, između ostalog, usvojili odluku o raspisivanju poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje sa strateškim partnerima 2024.-2027. Riječ je o programu koji se odnosi na suradnje s turoperatorima koji nude organizirane programe za Hrvatsku te s prijevoznicima koji prometuju prema hrvatskim destinacijama u zračnom, autobusnom, željezničkom ili brodskom prijevozu te koji uvode nove ili pojačavaju postojeće programe, prenosi HRT.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u priopćenju ističe kako je ovu godinu obilježio oporavak turizma, kako u Europi, tako i na dalekim tržištima.
Na 27. sjednici Turističkog vijeća @Croatia_hr usvojili smo odluku o raspisivanju poziva za marketinške suradnje sa strateškim partnerima koja uključuje i avioprijevoznike i turoperatore što će doprinijeti dostupnosti i vidljivosti 🇭🇷 i izvan glavnog dijela turističke godine. pic.twitter.com/MI7bvooIoH
— Nikolina Brnjac (@NBrnjac) October 5, 2023
- Upravo zato intenzivno planiramo promotivne aktivnosti za predstojeće razdoblje, kao i za 2024. godinu. Pritom je osobito važna suradnja sa strateškim partnerima koji uključuju i avioprijevoznike i turoperatore što će doprinijeti dostupnosti i vidljivosti Hrvatske i izvan glavnog dijela turističke godine. U sljedećoj godini pojačat ćemo fokus na kvalitetnu cjelogodišnju ponudu, u skladu sa strateškim ciljevima hrvatskog turizma - poručila je Brnjac.
I direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako žele nastavak vrlo uspješne suradnje s najvažnijim partnerima na emitivnim tržištima iz turističke industrije jer se na taj način aktivno promovira hrvatska turistička ponuda te privlače ciljani inozemni gosti.
- Suradnjom sa strateškim partnerima također podižemo svijest o hrvatskom turističkom brendu na najvažnijim tržištima, posebice kroz provedbu zajedničkih kampanja koje su i predmet ovog poziva - izjavio je Staničić.
Turističko vijeće HTZ-a usvojilo je i izmjene i dopune Godišnjeg programa rada za 2023. godinu, odnosno Operativnog plana GPR-a, i to zbog očekivanog povećanja prihoda od 8,1 posto u odnosu na plan, zbog čega je, sukladno zakonu, Hrvatska turistička zajednica i dužna donijeti takve izmjene i dopune.
- Riječ je o povećanim prihodima od turističke pristojbe, turističke članarine i ostalih izvora prihoda koji će se namijeniti za oglašavanje, odnosno dodatne marketinške i promotivne aktivnosti do kraja ove i početka 2024. godine u cilju vidljivosti i kontinuirane prisutnosti na međunarodnom turističkom tržištu - objašnjava se u priopćenju.
S obzirom na upražnjeno mjesto direktora Predstavništva HTZ-a u Londonu, a nakon iznenadnog odlaska novoizabranog direktora, članovi Turističkog vijeća odlučili su i o raspisivanju javnog natječaja za radno mjesto direktora/ice ureda u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu.
Za direktora Predstavništva HTZ-a u Londonu početkom svibnja ove godine imenovan je Miroslav Dinčić, no, on je, prema pisanju nekih medija početkom rujna, odstupio iz privatnih razloga.
Kako se navodi u priopćenju s današnje sjednice Turističkog vijeća, članovi toga tijela su usvojili i određene izmjene i dopune Pravilnika o radu za zaposlene u predstavništvima i ispostavama u inozemstvu, a temeljem zamolbe je TZ grada Rijeke odobreno članstvo u međunarodnoj organizaciji Aromas Itinerarium Salutis (AIS). Riječ je o neprofitnoj organizaciji sa sjedištem u Valenciji, koja je osnovana s ciljem očuvanja materijalne i nematerijalne baštine povijesnih ljekarni i ljekovitih vrtova, i to kroz kreiranje rute koja će biti kandidirana za certifikat Kulturne rute Vijeća Europe.
A.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev