>
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u sklopu priprema za iduću turističku godinu pokrenula je promotivnu kampanju koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2024. godini, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.
Među tržištima obuhvaćenim kampanjom su ona s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i ona koja najbolje reagiraju kada je riječ o ranom bukiranju, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.
Kampanja će se provoditi do kraja veljače 2024. na najznačajnijim buking platformama tih zemalja, prenosi HRT.
- Ranije planiranje putovanja odnosno ranije rezervacije predstavljaju trend koji se polako, ali sigurno vraća, posebice u kontekstu povoljnijih cijena - izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Putovanja usred covid krize, kako je naveo, rezervirala su se u last minute aranžmanima, ali kako se tržište oporavilo vratio se i trend ranijeg bookiranja.
- Iz tog razloga odlučili smo dodatno potaknuti aktivnosti usmjerene ka bržem i jednostavnijem odabiru hrvatskih destinacija za provođenje odmora. Cilj nam je ojačati poziciju Hrvatske kao sigurne i visoko kvalitetne turističke destinacije koja će biti jedan od prvih izbora inozemnih gostiju pri osmišljavanju svog idealnog godišnjeg odmora - izjavio je Staničić.
Kampanja naglašava turističke proizvode za kojima je na spomenutim tržištima izražen najveći interes, a to su prirodne ljepote, kultura, nautika i aktivni odmor, navode iz HTZ-a.
Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online i social medije, a dodatna vrijednost ovih promotivnih aktivnosti jest promidžba Hrvatske putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu izabrati i rezervirati smještaj.
A.N.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev