>
  2 min. čitanja

HTZ se pohvalio: "Zbog kampanje na američkoj platformi za putovanja, zaradili smo sedam milijuna dolara"

HTZ se pohvalio: "Zbog kampanje na američkoj platformi za putovanja, zaradili smo sedam milijuna dolara"
Foto: Screenshot

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine pokrenula promotivnu kampanju na Expediji, jednoj od najznačajnijih travel platformi na američkom tržištu, a sve s ciljem snažnijeg pozicioniranja Hrvatske, prezentiranja ukupne hrvatske turističke ponude te poticanja što većeg broja dolazaka američkih putnika u hrvatske destinacije. Da je kampanja, koja se provodila u razdoblju od sredine travnja do kraja kolovoza ove godine, ostvarila odlične rezultate najbolje pokazuje podatak o generiranom bukingu, odnosno ostvarenim rezervacijama smještaja i aviokarata koje premašuju sedam milijuna američkih dolara. 

- Suradnja s Expediom jedna je od važnijih aktivnosti promocije hrvatskog turizma na američkom tržištu, što zbog kvalitetnog i učinkovitog predstavljanja naše zemlje, što zbog direktnog poticanja ljubitelja putovanja na dolazak u hrvatske destinacije. Iznimno smo zadovoljni postignutim rezultatima koji dokazuju da interes turista iz dalekih zemalja za Hrvatskom kontinuirano raste, a to se posebice odnosi na američko tržište s kojeg ostvarujemo najveći broj dolazaka i noćenja kada govorimo o tržištima izvan Europe - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši kako se u kampanju ove godine uključio i sustav turističkih zajednica. 

Naime, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao nositelja suradnje s Expediom, u kampanji su sudjelovale i turističke zajednice Splitsko-dalmatinske i Zadarske županije, kao i turistička zajednica grada Zadra. U okviru projekta, kao jedinstveno mjesto informiranja potencijalnih turista, kreirana je sadržajna platforma „Always in season“ s istaknutom turističkom ponudom Hrvatske kroz sva godišnja doba, koja je dodatno promovirana kroz online oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama. 

Dodajmo kako je tijekom same kampanje generirano 18 posto od ukupnog broja noćenja u Hrvatskoj rezerviranih na Expediji, a Hrvatska je kao destinacija u pretragama porasla za 12 mjesta, s 54. mjesta prije kampanje na 42. mjesto za vrijeme kampanje.

Prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj je s američkog tržišta tijekom prvih devet mjeseci ostvareno gotovo 630 tisuća dolazaka i preko 1,8 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast od 33 posto u dolascima i 23 posto u noćenjima. Gledano prema županijama američki su gosti najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru, Rovinju te Zadru.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.