>
SVIJET - Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na 43. izdanju međunarodnog turističkog sajma FITUR koji se od 18. do 22. siječnja održava u Madridu.
Riječ je o sajmu koji će prva tri dana biti otvoren za turističke profesionalce i poslovnu publiku, dok će preostala dva dana biti namijenjena općoj i širokoj publici.
Na sajmu je prisutna hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac te direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem.
- Nastup na sajmu FITUR iskoristit ćemo za susrete s našim najvažnijim partnerima koji i tijekom ove godine žele ostvariti daljnji rast turističkog prometa kroz uvođenje novih ponuda i paketa prema hrvatskim destinacijama - rekao je Staničić, dodavši kako se u ovoj godini u Hrvatskoj očekuje više od 200.000 Španjolaca.
Tijekom prvog dana sajma predviđen je i bilateralni susret hrvatske turističke delegacije s Marianom Oleskiv, predsjednicom Državne agencije za turistički razvoj Ukrajine te Pavlom Kukhtaom, bivšim ministrom Ekonomskog razvoja i trgovine Ukrajine.
- U 2023. godinu smo ušli kao jedna od najuspješnijih turističkih destinacija u Europi te u siječnju bilježimo dosad najbolje rezultate turističkog prometa. Sajam FITUR u Madridu prilika je da se Hrvatska predstavi i dodatno istakne i na dalekim tržištima - istaknula je ministrica Brnjac.
Dodala je da je cilj dobre trendove iz prethodnih godina nastaviti i u razdoblju predsezone, a veliku ulogu u tome ima i ulazak Hrvatske u Schengen i eurozonu.
Na sajmu je prisutna i Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji koje pokriva i tržište Španjolske, dok u sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu predstavlja šest suizlagača, odnosno hrvatskih turističkih subjekata i to turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije te grada Zagreba, kao i Maistra Hospitality grupacija, Abacus Tours i Nave Travel.
Hrvatska turistička zajednica u četvrtak će sudjelovati na 58. sastanku Odbora pridruženih članova Svjetske turističke organizacije (UNWTO), u čijem radu HTZ sudjeluje u mandatu 2022.-2025.
Istoga dana Odjel za pridruženo članstvo na FITUR Sports predstavit će glavne aktivnosti i inicijative planirane za 2023. godinu na polju sportskog turizma.
U petak će se održati predstavljanje 'Trendova koji se oblikuju u industriji putovanja u 2023.' koje uključuje seriju prezentacija vodećih turističkih subjekata koji će kroz konkretne slučajeve ilustrirati kako će turistička djelatnost izgledati u ovoj godini.
Među destinacijama i subjektima koji će imati priliku održati prezentacije, uz predstavnike turističkih organizacija Barcelone, saveznih država Meksika Quintana Roo i Universidad de Nebrija, je i HTZ, koja će biti nositelj prezentacije na temu digitalnih nomada, odnosno na temu hrvatskog iskustva u promociji, privlačenju i kreiranju ponuda za digitalne nomade koji sve češće biraju Hrvatsku za 'svoje radno mjesto na daljinu'.
Prema podacima sustava eVistor, u Hrvatskoj je tijekom prošle godine s tržišta Španjolske ostvareno više od 193.000 dolazaka i preko 471.000 noćenja što u odnosu na 2021. godinu predstavlja rast od 94 posto u dolascima i 79 posto u noćenjima. Pritom su Španjolci najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko neretvanskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Zadru te Hvaru, priopćili su iz HTZ-a.
B.K.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev