>
Indijske vlasti kaznile su nekoliko velikih japanskih tvrtki za prijevoz automobila nakon što su tvrtke proglašene krivima zbog kršenja indijskog Zakona o tržišnom natjecanju, koji zabranjuje sporazume protiv tržišnog natjecanja, uključujući kartele.
Komisija za tržišno natjecanje Indije (CCI) izrekla je ukupnu novčanu kaznu od gotovo 8,5 milijuna dolara te je donijela nalog o prekidu i odustajanju od ilegalnog kartela. Nakon pregleda svih dokaza, CCI je donio presudu protiv Nippona Yusena Kabushiki Kaishe (NYK Line), Kawasaki Kisen Kaishe (K-Line), Mitsui OSK Linesa i Nissan Motor Car Carrier Company zbog stvaranja i upravljanja kartelom od 2009. do 2012. godine, a koji je utjecao na usluge pomorskog prijevoza motornih vozila na više trgovačkih ruta za proizvođače originalne opreme.
Komisija tvrdi da su četiri operatera usluga autoprijevoznika “pribjegla multilateralnim, kao i bilateralnim kontaktima, sastancima i međusobnim e-mailovima kako bi podijelili komercijalno osjetljive informacije”. Redovito su, kažu, dijelili informacije o vozarinama, a sve s ciljem da očuvaju svoju poziciju na tržištu i održe ili povećaju cijene, uključujući odupiranje zahtjevima za smanjenje cijena originalnih proizvoda.
Nije ovo prvi put da su tvrtke za prijevoz automobila proglašene krivima za kartelnu praksu. Godine 2016. NYK je u Australiji priznao krivnju za kazneno ponašanje kartela također povezano s isporukom vozila. U dugotrajnom slučaju u Australiji, K-Line se također izjasnio krivim za kazneno kartelsko ponašanje 2018. i Wallenius Wilhelmsen 2020.
Južnokorejska komisija za poštenu trgovinu također je 2017. utvrdila da je nekoliko tvrtki, uključujući MOL, NYK, K-Line, Nissan Motor Car Carrier, Hoegh, Wilhelmsen i druge, prekršilo južnokorejski antimonopolski zakon za usluge prijevoznika automobila. Tada je kažnjeno devet tvrtki s više od 37 milijuna dolara, dok su MOL i Nissan Motor Car Carrier Co. prošli bez kazne.
K.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev