>
"Zadar" je prvo otišao na remont, a trebao se vratiti na svoju redovnu liniju u veljači. U međuvremenu je preusmjeren na Vis. Hoće li sada napokon opet do Hvara?
Jedno od najbitnijih pitanja za Hvarane je - hoće li se "Zadar" vratiti na liniju Split - Stari Grad? Hvarani su "zapeli" s trajektima "Faros" i "Tin Ujević". I nisu sretni što je Zadar otišao na liniju koja spaja Vis sa Splitom je Zadar i veći, a i putuje kraće. Od Splita do Staroga Grada i obratno treba mu sat i pol vremena, dok druga dva trajekta voze dva sata.
- Kako bi se povećao kapacitet prijevoza putnika i vozila, od 06.05. trajekti Petar Hektorović i Bartol Kašić održavaju državnu liniju Split - Vela Luka - Ubli. Slijedom ove rotacije, državnu liniju prema Visu preuzeo je trajekt Zadar. Na državnoj liniji Split – Stari Grad (Hvar) plove trajekti Faros i Tin Ujević, a plovidba će se od 09.05. održavati prema plovidbenom redu niske sezone, odnosno s pet dnevnih putovanja, dok će cijene ostati prema vansezonskoj tarifi. Na istoj liniji, kako bi se dodatno odgovorilo na povećanje prometa, na dane 09. i 12.05. u 08:30 iz Splita te u 11:30 iz Starog Grada te 11.05. cijeli dan plovit će trajekt Marko Polo.
Riječ je o privremenom, a ne dugoročnom rješenju, kojim se odgovara na potrebe otočana i putnika za većim kapacitetom prijevoza do priključivanja trajekata Korčula i Oliver na državnu liniju Split - Vela Luka - Ubli. Preuzimanje linije od strane ovih trajekata očekujemo vrlo skoro te se u to ulažu veliki napori - navela je ovo nedavno Jadrolinija u svom priopćenju.
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev