>
Nastavno na priopćenje za medije opunomoćenog odvjetnika obitelji tragično stradalih pomoraca, gospodina Savića, oglasila se i Jadrolinija, u odgovoru kojeg prenosimo u cijelosti:
- Jadrolinija se kao poslodavac od prvog trenutka stavila na raspolaganje obiteljima stradalih pomoraca. Iskoristit ćemo maksimalno sve raspoložive alate kako bi im se u teškim trenucima pružila podrška. Tako je Paket pomoći bio samo prvi korak u osiguravanju svih prava, u smislu pravnih pitanja, osiguranja i ostalih vidova pomoći.
O eventualnim dodatnim pravnim koracima moći će se svakako konkretnije govoriti čim završi istraga, međutim i uz navedeno, Jadrolinija svakako neće stajati na putu ostvarivanja svih legitimnih prava. Dapače, Uprava Jadrolinije u ovoj tragediji uvijek će stajati uz obitelji svojih pomoraca te će saslušati sve potrebe i zahtjeve - poručili su iz Jadrolinije.
Podsjetimo, obitelji nastradalih pomoraca preko svog odvjetnika zatražili su tri zahtjeva:
D.G.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev