>
Pored divova kao što su Audi, BBC, Levis i Samsung, kampanja Udruge Bračkih pupoljaka ”Nešto zbilja važno” proglašena je najboljom u Europi.
Nakon deset godina borbe i poznate kampanje „Nešto zbilja važno“ izboreno je pravo na zakonom propisan besplatan pomorski prijevoz. Kampanja za izmjenu zakona bila je namijenjena prvenstveno za djecu s teškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka, ali je postigla uspjeh i u vidu omogućavanja istih povlastica i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine, javlja Pokret otoka.
Osim što je osvojila nagradu za najbolju kampanju neprofitnih organizacija, kampanja ”Nešto zbilja važno” osvojila je i posebnu nagradu žirija za najbolju kampanju među 350 finalista u 60 kategorija.
Nagradu „European Excellence Awards“ dodjeljuje Quadrige, berlinski centar izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima.
Krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću – Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kampanja je osvojila u ožujku ove godine kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama.
U srpnju je osvojila najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge postavši tako jedna od svega nekoliko kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.
Iznimno je važno naglasiti da je budžet kampanje bio nula kuna i da su svi zaslužni za njen uspjeh volontirali, a među brojnima posebno valja istaknuti iduće osobe: Mate Mladina, Gina Victoria Damjanović, Gordan Turković, Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović, piše Pokret otoka.
I.B.
PROČITAJTE JOŠ:
Sabor jednoglasno izglasao besplatan trajektni prijevoz djeci s teškoćama u razvoju
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev