>
  4 min. čitanja

Kaprijani opet blokirali pristup trajektu na novom pristaništu - Žele cestu i prijevoz do kuća

Kaprijani opet blokirali pristup trajektu na novom pristaništu - Žele cestu i prijevoz do kuća
Foto: HRT / Screenshot

KAPRIJE - Novi prosvjed šibenskih otočana. Na otoku Kaprije prošlog je ljeta izgrađeno novo trajektno pristanište, vrijedno više od 3 milijuna eura, no brodovi i dalje ondje ne pristaju. Trajekt je danas drugi put trebao pristati na novu rivu, no to se nije dogodilo. 

Dvadesetak Kaprijana još je jednom zaustavilo pristajanje trajekta uz novu rivu, javlja HRT. Predaleko je, tvrde uglas.

- Tu je stanovništvo uglavnom starije i slabije pokretno. I njima 900 metara - ja sam točno izračunao udaljenost od pristaništa od staroga do novoga - predstavlja veliki problem - kaže Kristijan Perković.

- Dvije štake imam. Kako ću doći dovde, tko će me privesti? I nazad i ujutro na brod - kaže jedna otočanka.

Želje i zahtjevi Kaprijana - nepromijenjeni. 

- Naša dva glavna uvjeta su da nam naprave pristupnu cestu koju su potpisali i obećali, i da brza brodska linija ostane na staroj rivi - poručuje organizatorica prosvjeda Barbara Klisović

- Ovaj naš katamaran nema toliko problema s pristajanjem po jakom jugu kao što trajekt ima - kaže Perković.

Grad se obvezao na uređenje pristupne ceste, no u međuvremenu su stručnim pregledom utvrdili da - za to nema potrebe.

- Ta cesta je sasvim dovoljna za normalnu komunikaciju, ali ponavljam, ako je to jedini problem, Grad će vrlo rado napraviti sve da to profunkcionira i da to bude svrsishodno - kaže gradonačelnik Šibenika Željko Burić.

Grad Šibenik raspisao natječaj za izgradnju šetnice na otoku Kapriju
ŠIBENIK - Grad Šibenik objavio je 1. rujna 2023. godine Poziv na dostavu ponuda za izgradnju šetnice na otoku Kapriju – faza I. Buduća šetnica bit će duga 260 metara, a procijenjena vrijednost radova, koji uključuju pripremne i zemljane radove te konstrukciju šetnice, iznosi 64.911,20 eura bez PDV-a. U

Prosvjednici s Kaprija, tvrde, pokušali su komunicirati s gradonačelnikom - no neuspješno. On, pak, kaže da je spreman sjesti za stol.

- Mi smo uvijek otvoreni za razgovor. Pa mi smo u međuvremenu i razgovarali s ljudima iz MO-a. Mi imamo izuzetnu suradnju, kaže Burić.

No takva suradnja ne postoji među mještanima.

- On uopće ne komunicira s nama. Mi nemamo nikakvu komunikaciju s predsjednikom Mjesnog odbora - kaže Klisović.

Ciljevi izgradnje novog pristaništa bili su bolja prometna povezanost s kopnom i rasterećenje središta mjesta. No Kaprijani smatraju da je novo pristanište još izloženije jugu.

- To znamo mi, koji imamo tu kuće u blizini. To se ne može usporediti - kaže Perković.

- Kad ne može stati po jugu na onu rivu, ode. Ovdje nikako ne može stati - kaže Marija Radovčić.

Pristajanje trajekta najavljeno je i za večeras, no Kaprijani najavljuju da će ga ponovno spriječiti!

Petar Mikuličin, Anamarija Škorić

PROČITAJTE JOŠ:

POBUNA U KAPRIJU Otočani brane dolazak trajekta na novoizgrađeno pristanište!
Na otoku s 250 stanovnika u šibenskom arhipelagu revolucija je sve glasnija! Stanovnici Kaprija protive se da im se premjesti pristanište brzog broda. Sve je otišlo toliko daleko da su spremni i vlastitim tijelima spriječiti pristajanje trajekta na novom mjestu. Njih 70 posto na otoku ih starije od 80 godina,
Kaprijani nezadovoljni što im je nova luka 1,5 km od središta naselja: “Zašto Grad Šibenik nije predvidio cestu?”
Više od 3 milijuna eura koštala je luka na otoku Kaprije kod Šibenika koja je izgrađena europskim sredstvima i koja je jučer i svečano otvorena. Iako će nova luka omogućiti korištenje brodova dubljeg gaza, stabilnijih i otpornijih na vremenske neprilike, povećati sigurnost plovidbe i sidrenja, osigurati lakše manevriranje
Kaprijani nezadovoljni što im je nova luka 1,5 km od središta naselja: “Zašto Grad Šibenik nije predvidio cestu?”
Više od 3 milijuna eura koštala je luka na otoku Kaprije kod Šibenika koja je izgrađena europskim sredstvima i koja je jučer i svečano otvorena. Iako će nova luka omogućiti korištenje brodova dubljeg gaza, stabilnijih i otpornijih na vremenske neprilike, povećati sigurnost plovidbe i sidrenja, osigurati lakše manevriranje
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.