>
KARLOBAG - Atraktivno Baško ljeto, Ribarska noć, prezentacija vezana uz budući Ribarski muzej na otvorenom, Seljačka tržnica i druga događanja svakako su doprinijela dobrim turističkim rezultatima.
Niti korona niti rat u Ukrajini, uz prateću inflaciju i recesiju, nisu mogli omesti popularnost koju kao turistička destinacija uživa Karlobag.
Skroman, samozatajan, ali po mnogo čemu privlačan, Karlobag je protekle godine opet bio u žiži zanimanja brojnih gostiju, navodi direktorica Turističke zajednice općine Karlobag Ivanka Šegota.
U Karlobagu je lani bilo organizirano atraktivno Baško ljeto, raznolika Seljačka tržnica, Ribarska noć, prezentacija vezana uz budući Ribarski muzej na otvorenom i niz sadržaja koji otimaju zaboravu prebogatu tradiciju ovog dijela primorja.
- Lanjska bilanca je unatoč brojnim problemima svakako bila odlična. Imali smo zabilježeno 30.594 dolazaka i 191.892 noćenja gostiju. U usporedbi s 2021. godinom to je 15 posto više dolazaka i za 16 posto više noćenja. Rezultati su dobri, puno se radilo i ono što je najvažnije naši su gosti sve zadovoljniji boravkom u Karlobagu. Svakako i sa smještajem, čistoćom, organizacijom i ponudama ostalih sadržaja te svime onim što boravak u nekoj destinaciji čini ljepšim i ugodnijim - rekla je direktorica TZ-a za portal Lika online.
B.K.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev