>
CRES – Čelni ljudi hrvatskog nautičkog sektora predstavili jučer u ACI marini Cres nadolazeće investicije u domaće marine. Pritom je jedna od najvažnijih tema bila buduća ACI marina Rijeka, koja će predstavljati dosad najveću investiciju u nautički turizam u Hrvatskoj i koja će otvoriti 132 nova radna mjesta u samoj marini.
U najizazovnijem periodu pandemije uzrokovane virusom COVID-19, nautički se turizam pokazao kao jedan od najotpornijih, najsigurnijih i najperspektivnijih oblika turizma. U tom razdoblju, domaće su marine ostvarile sjajne rezultate te dodatno pozicionirale Hrvatsku kao elitnu nautičku destinaciju. Međutim, Hrvatska ima još pregršt potencijala za daljnji napredak i razvoj nautičkog turizma, a upravo to je bila glavna tema konferencije koja je održana u ACI marini Cres.
Kako bi se nastavio razvoj nautičkog turizma potreban je kvalitetniji zakonski okvir kojeg bi trebao donijeti novi Zakon o pomorskom dobru i lukama, za čije je donošenje, prema riječima državnog tajnika Josipa Bilavera, sazrelo vrijeme.
– Novim zakonskim rješenjem bi se definiralo da država najprije dosadašnje imatelje koncesije pita da li žele produžiti koncesiju, a tek onda na tržištu traži novog koncesionara – najavio je Bilaver.
Kada je riječ o budućnosti domaćeg nautičkog turizma, ključan naglasak je stavljen na luku nautičkog turizma Porto Baroš odnosno buduću ACI marinu Rijeka. Riječ je o dosad najvećoj domaćoj investiciji u nautički turizam, za koju su snage udružili ACI d.d., najveći lanac marina na Mediteranu i Gitone Kvarner d.o.o., jedno od najzvučnijih imena u domaćem hotelijerstvu.
U ovu marinu, namijenjenu za najluksuzniji segment nautike, odnosno za super i megajahte u planu je investicija od čak 363,7 milijuna kuna.
Više o tome, govorio je predsjednik Uprave ACI-ja, Kristijan Pavić istaknuvši da će ACI marina Rijeka ponuditi mnoštvo sadržaja, generirati više od 130 novih radnih mjesta i otvoriti grad moru.
– Za ozbiljnije investicije u drugim ACI-jevim marinama treba riješiti još neka otvorena pitanja s obzirom na to da investicije ovise o duljini trajanja koncesije, a ACI je pred istekom koncesijskog razdoblja za većinu svojih marina. Upravo produljenje koncesijskih razdoblja preduvjet je za daljnja ulaganja u raznovrsnost usluga i podizanje njihove kvalitete – naglasio je Pavić.
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev