>
  2 min. čitanja

Kraj je listopada a turisti ne prestaju stizati u Istru - Oduševljeni su gostoljubivošću kulturom i poviješću

Kraj je listopada a turisti ne prestaju stizati u Istru - Oduševljeni su gostoljubivošću kulturom i poviješću
Foto: Pixabay

Kraju se bliži i ovogodišnja posezona, izvrsna je bila kao i cijela turistička 2022. godina. Nakon što su se u predsezoni polako počela ponovno bilježiti organizirana putovanja, potkraj posezone sve podsjeća na pretpandemijske godine.

Nakon gotovo 3 godine, na gradskim trgovima - ponovno skupine turista. Stižu organizirano, autobusima, u Istru čak u većem broju nego rekordne jeseni.

- Ljeti je previše vruće, milijun ljudi je ovdje, tada nije dobro doći - kaže Dirk iz Njemačke.

Ovi su Nijemci oduševljeni gostoljubivošću domaćih, kulturom i poviješću naših mjesta. Raduju se svakom novom izletu koji im je detaljno isplaniran za sljedeća 2 tjedna.

- Ljudi nisu putovali određeno vrijeme, 2 g. minimum i željni su putovanja. I da, ima jedan određeni dio publike, većinom starije publike, koji putuje jedino autobusom u organiziranim grupama i mislim da je to svakako jedan target koji Hrvatska ima i koji će dugo vremena nastavit imati - rekao je predsjednik Udruge putničkih agencija Boris Žgomba.

Uobičajeno u posezoni više gostiju dolazi organizirano. I to ne samo na odmor. Probudilo se i tržište kongresnog turizma.

- Tako da smo u proteklih mjesec dana odradili više od 16 velikih kongresa i seminara. Upravo ovakve stvari, ova kongresna događanja, team building putovanja su razlog zašto je hotel i dalje otvoren - rekao je direktor hotela u Puli Tomislav Korošec.

U nekim agencijama prestigli su i rekordnu godinu kada je o kongresima riječ, iako su pravila za njihovu organizaciju sve stroža. Zahtijeva se sigurnost gostiju, u čemu je Hrvatska na inozemnom tržištu već prepoznata. A drugi je uvjet - održivost.

- Imamo upite stranaka o održivosti što znači smanjenje energije, koje je vrlo aktualno, smanjenje korištenja plastike u event industriji i kompletno manja potrošnja hrane koja se ne smije bacati - ističe Vesna Borisavljević.

Održivost se očito nameće kao nužnost u svim segmentima suvremenog turizma. Pa i kada je riječ o ponudi koja gostima omogućuje istinski doživljaj destinacije i načina života domaćih, bez gužvi karakterističnih za vrhunac sezone, piše HRT.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.