>
Javio nam se jedan čitatelj iz Blata koji kaže kako nezuspješno pokušava dobiti odgovor od HT-a, čiji je pretplatnik, a štete se gomilaju i njemu i susjedima.
- Poštovani, mnogima ste pomogli pa možda pomognete i nama. Naš wi-fi router i fiksni telefon 020861047 na adresi Prižba 58A, 20271 Blato, pretplatnik M.M., ne rade već 24 sata. Isti problem imaju i mnogi susjedi. HT-ovi agenti u Službi korisnika daju kontradiktorne informacije. Jedan kaže da je u kvaru naš uređaj i da će u roku od 48 sati doći tehničar. Drugi da je u kvaru mreža na dijelu otoka Korčule, a agentica koju smo dobili prije 45 minuta tvrdi da je u pitanju dio mreže u cijeloj Hrvatskoj. Služba za prigovore na koju nas je uputila agentica odgovara noreply porukom da će problem riješiti unutar 15 dana.
U medijima o tome ni riječi. Radim preko interneta i već sam oštećen jer nisam mogao dovršiti i poslati prijavu na važan natječaj. Susjedima su zbog prekida interneta otišli turisti. Štete rastu. Bio bih vam zahvalan kada biste izvidjeli je li doista riječ o većem kvaru na turističkom otoku ili je kvar lokalan - piše u dopisu čitatelja.
Odmah smo upit uputili i HT-ovoj službi, no baš kao i ovaj uznemireni građanin dobili smo automatski odgovor iz kojeg nismo doznali baš ništa. Do zaključenja ovog teksta od HT-a nismo dobili nikakvu drugu informaciju.
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev