>
  2 min. čitanja

Njemački ADAC objavio brošuru u potpunosti posvećenu Hrvatskoj

Njemački ADAC objavio brošuru u potpunosti posvećenu Hrvatskoj
Foto: Pixabay

Najveći njemački i europski automobilski klub ADAC, koji broji 22 milijuna članova, objavio je brošuru pod nazivom „Kroatien: ein Land zum Verlieben“ („Hrvatska: zemlja za zaljubiti se“), koja je u potpunosti posvećena Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, otkrila je listajući njemački tisak Nera Miličić, voditeljica Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu.

– ADAC za Nijemce predstavlja najvažniji izvor informacija kada govorimo o putovanjima u inozemstvo, što je posebice važno ako znamo da preko 70 posto gostiju iz Njemačke u pandemijskim godinama svoja putovanja realizira osobnim automobilom. U tom je kontekstu naša suradnja sa ADAC-om od velike važnosti jer na taj način našim gostima pružamo točne informacije o uvjetima i planiranju putovanja, a dodatno imamo i potporu jedne od najutjecajnijih njemačkih institucija koja uživa veliko povjerenje svojih građana i naših najbrojnijih gostiju poručila je Miličić, nadodavši kako se Hrvatska u brošuri prikazuje kao destinacija bogate raznolikosti i nezaboravnih doživljaja.

Od hrvatskih regija u brošuri je istaknuta Istra kao hrvatski pitoreskni poluotok, koji se ističe po srednjovjekovnim gradovima i mjestima, prekrasnim plažama, venecijanskom naslijeđu, rimskim relikvijama i brojnim uvalama. Za Kvarner se navodi da je riječ o regiji koja se ističe po prekrasnoj obali i otocima, od kojih su istaknuti Krk, Rab, Cres i Lošinj. Puno sunca, prirodnih ljepota i kulturnog nasljeđa povezuje se s Dalmacijom, glavni grad Zagreb istaknut je kao središte Hrvatske, dok su Središnja Hrvatska i Slavonija prikazane kao skriveni dragulji naše zemlje.

– O važnosti ADAC-a govori činjenica kako ovo dobrovoljno udruženje uživa najveće povjerenje građana u Njemačkoj te je prva adresa za servisne informacije pri planiranju putovanja. ADAC posluje u više od 150 poslovnica diljem Njemačke i jedan je od naših najvažnijih strateških partnera na njemačkom tržištu nadovezao se direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Na samom kraju brošure brojni će čitatelji na raspolaganju imati korisne informacije vezane za putovanje u Hrvatsku, od savjeta za putovanja vlastitim automobilom pa sve do informacija vezanih uz kamping.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.