>
Mediterranean Shipping Company (MSC), najveći brodar kontejnerskog sektora, postao je najnovija kompanija u nizu koja se u pokušaju smanjenja potrošnje goriva odlučila na pramce svojih kontejnerskih brodova instalirati tzv. “vjetrobrane”.
Alphaliner izvještava da je MSC odlučio instalirati prvi uređaj na MSC Sydney VI, vrlo stari kontejnerski brod od 5.608 TEU izgrađen 1999. godine. Brod je po peti put na suhom doku u brodogradilištu u Kini, prenosi Pomorac.hr.
Prve vjetrobrane, svojevrsne štitove na pramcu prva je u seriji brodova izgrađenih prije otprilike 20 godina koristila kompanija Norasia, brodar kojega je prvo kupio CSAV, a naposlijetku Hapag-Lloyd.
Veće pramčane vjetrobrane ponovno je prije pet godina počeo uvoditi japanski Mitsui OSK Lines (MOL), a kasnije ih je usvojio Ocean Network Express (ONE), inače u djelomičnom vlasništvu MOL-a, a zatim i CMA CGM.
I.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev