>
  3 min. čitanja

Ovo je riva u Zadru, namijenjena gliseru hitne pomoći: "Ekipe se moraju slomiti dok pacijenta prebace na kopno..."

Ovo je riva u Zadru, namijenjena gliseru hitne pomoći: "Ekipe se moraju slomiti dok pacijenta prebace na kopno..."
Foto: Facebook

ZADAR - Na Facebook stranici 'Hitna uživo 194' objavljeno je iskustvo muškarca čija je djevojka trebala hitni prijevoz s otoka Ugljana u bolnicu u Zadru.

Priču prenosimo u cijelosti:

- Evala, jedna priča sa Ugljana jutros. Cura mi završi na hitnoj, temperatura 37, povraćanje i bol ispod trbuha dolje desno. Hitna pomoć u Kalima procjeni da treba curu voziti u Zadar na daljnje pretrage i to brodom koji stoji u Preku. HP iz Kali ju vozi u Preko na brod od HP. Dolaze kroz par minuta u Zadar u uvalu Foša (svaka čast ekipi HP u vozilu i HP u brodu).

Igrom slučaja ja sam bio u Zadru i dođem u Fošu malo prije broda. Pitam tamo ljude s brodom nekim recite mi di staje brod od HP tu. Kaže tu di smo mi. Ja kažem molim vas maknite se dolazi hitna. Brod od HP je bio 100 m od mjesta pristanka. Dok sam to izgovorio dolazi brod iza ugla od HP pali sirenu, čovik pali motore i sklanja brod. To je trajalo 2-3 minute dok se on sklonio. Znači prvo riva gdje pristaje brod od HP je urušena i to je opasno i sramotno, drugo nema nikakvih velikih natpisa, rasvjete na stupovima koja blinka danju i noću da je tu misto za brod HP, neke psihološke ograde već samo natpis blijedi na podu.

Foto: Facebook

"Sustav ih gazi, otežava im i ponižava ih!"

Što bi bilo da je nešto puno gore npr. pacijent sa srčanim zastojem, moždanim udarom, osoba stradala u prometnoj nesreći? Dal da čeka dok se brod makne sa veza koji je isključivo za brod HP? Ujedno riva je vrlo visoka i ako je pacijent u kolicima ili u nosilima tj. krevetu ekipe se moraju slomiti dok pacijenta prebace na kopno. Vozila parkiraju na sve strane oko veza tako da se vozač vozila HP ne more okrenuti niti komotno ući do broda. Vozilo prolazi uz dio rive koji je urušen al ograđen.

Što bi bilo da se uruši još više i propadne sve u more i riva i ograda i vozilo? Reka san curi da pamti sve greške od djelatnika koji joj pomažu do ostalih stvari koje vidi. Kaže da su djelatnici odlični i odradili sve kako treba(pošto i sama radi u zdravstvu) al onda pomisliš pa netko je zadužen za ovu rivu, za kontrolu, znakove itd. Znači opet ih sustav gazi, otežava im i ponižava ih.

Postoji samo jedan tim HP za otok Pašman i Ugljan koji stoji u Kalima. Ne znam statistiku al znam da je prometnih nesreća sve više, da ima dosta srčanih zastoja(znam jer je jedan nedavno bio u mom mjestu, lani ili preklani dva ili tri u dva dana u drugom mjestu). Žalosno je da ljudi optužuju HP što nije došla. Npr. dvije intervencije da budu jedna u Preku jedna u Tkonu u isto vrijeme ili jedna Tkon jedna Muline, HP-u treba jaaaaako puno vremena da to pokrije. A ako triba voziti ovog prvog na brod ovaj drugi se već ohladija tri puta. Mislim strašno da ne more bi strašnije. Dogodit će se nešto kao u Zaprešiću pa će tek onda pojačati timove.

Kažu da od ludog uvik ima luđi, da je nešto pošlo po zlu i otkrije se po medijima da je sustav kriv(jer se drugačije ne otkriva) onda se meni spuštaju roletne... Dragi Hitnjaci, sretno u Vašem naumu da riješite te reforme i još jednom bravo i hvala timovima s Ugljana također bravo za kapetana koji je u jednoj sekundi prista bez ikakvog manevriranja - opisuje ovaj muškarac svoje iskustvo.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.