>
  1 min. čitanja

Paška čipka i narodna nošnja pod svjetlima New Yorka

Paška čipka i narodna nošnja pod svjetlima New Yorka
Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u.

Između ostalih kadrova u promotivnim video spotovima koji se prikazuju na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku pojavljuje se i jedinstvena paška čipka i prekrasna narodna nošnja koje prezentira ne samo grad i otok Pag, već i Zadarsku županiju i Hrvatsku.

Izvrsna je to promidžba jer Time Square u New Yorku dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.


- Suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, ali i sve ostale aktivnosti koje će HTZ provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi i najpoznatijem svjetskom trgu u New Yorku zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

J.T.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.