>
UGLJAN - Sve više građana ozbiljno se žale na nerad Hrvatske pošte. Nakon slučaja iz Grebaštice kod Šibenika, koji nažalost nije prvi, drugi ni peti, već tko zna koji po redu, stiže slična priča s otoka Ugljana.
Ljudi kasne s plaćanjem računa, mnogi ne dobiju ni obavijest o pošiljci koja ih čeka u sabirnom centru Hrvatske pošte.
Iz Ureda za korporativne komunikacije HP – Hrvatska pošta d.d. odgovorili su za Zadarski.hr da su u kratkom roku na otoku Ugljanu ostali bez stalnih poštara koji su poznavali otok:
- Naime, od dvojice poštara jedan je otišao iz sustava dok je drugi odsutan zbog bolovanja. Kako bi sve pošiljke bile uručene primateljima kolege su na otok poslali sve raspoložive poštare. Novi kolege ne poznaju teren na kojem ima neispravno navedenih adresa i kućnih brojeva, a ponekad nedostaje bilo kakvih oznaka na kući.
Kolege na zamjeni u takvim se uvjetima teško snalaze što posljedično rezultira dostavom koja traje dulje od predviđenog, no ulažu maksimalne napore kako bi sve pošiljke uručili primateljima na otoku Ugljanu i stabilizirali situaciju. Ispričavamo se korisnicima i zahvaljujemo na razumijevanju - kažu iz Hrvatske pošte.
- Želimo ovom prilikom podsjetiti korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća: ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.), postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata), vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena) - pojašnjavaju iz Hrvatske pošte.
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev