>
ŠIBENIK - Udruga turističkih vodiča "Mihovil" Šibenik, u suradnji s Društvom psihologa Šibensko - kninske županije, provodi projekt "Kul_tur.kom - Kultura komuniciranja u turizmu", odobren i sufinanciran u sklopu natječaja Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske kroz Javni natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu u 2022.
U vrijeme kad je dinamika turističkih trendova nepredvidiva, što može dovesti do niza delikatnih situacija, te u vrijeme globalizacije, kada se sve više susrećemo s gostima iz raznih kultura – više nego ikad potrebna je edukacija iz širokog spektra komunikacijskih vještina, posebice jer nam je prioritet održivi turizam.
Predloženi projekt ima za cilj educirati turističke vodiče, učenike, studente, te djelatnike u turizmu u vještinama iz dva srodna područja. Zbog ojačanih kompetencija, stečenih novih vještina i znanja sudionici u ovom projektu će bolje konkurirati na tržištu rada, biti kvalitetniji kadar, a zanimanje turističkog vodiča će poslužiti i kao izvrstan primjer cjeloživotnog obrazovanja i primjer karijere u turizmu za učenike Turističko-ugostiteljske škole Šibenik i studente Veleučilišta u Šibeniku.
Završetkom edukacije, osim što dolazi do poboljšanja kvalitete kadrova u turizmu, povećavaju se prilike, poboljšava kvaliteta ponude lokalnih poslova, osigurava se zadovoljstvo posjetitelja, te stvaraju uvjeti za gospodarski napredak i ekonomsku održivost ponude u turizmu kroz jačanje konkurentnosti destinacije.
Sredstva su namijenjena za sljedeće aktivnosti:
Teme radionice su poslovni bonton i protokol, te kultura ophođenja i interkulturalne razlike u komunikaciji, a namijenjena je dionicima ovog projekta.
Cilj radionice je podignuti svijest o problemima i šumu u komunikaciji zbog koje dolazi do pružanja lošije usluge u turizmu, podignuti kompetencije dionika za rad u turizmu, te zainteresirati učenike i studente za razvoj karijere u turizmu kroz zanimanje turističkog vodiča.
Radionice su namijenjene za dionike u projektu na temu kulture komuniciranja u turizmu. Cilj ovih radionica jest podignuti svijest o potrebi prilagodbe svakom posebnom gostu ili grupi, kako prepoznati zahtjevnu situaciju i kako ju riješiti. Također, osvijestiti će se potreba za kvalitetnom i kulturnom komunikacijom u turističkom sektoru, kao i u ostalim društvenim granama i općenito u komunikaciji.
Po završetku edukacija, radionica i predavanja, članovi Udruge turističkih vodiča „Mihovil“ Šibenik organizirat će turistički razgled grada kako bi se učenici i studenti upoznali sa zanimanjem turističkog vodiča i nastavili svoju karijeru u turizmu. Za ostale pridružene partnere razgled grada predstavljao bi razmjenu iskustava i sistematizaciju usvojenih komunikacijskih vještina.
I.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev