>
Jadranka Fržop, ravnateljica Lučke uprave Šibensko-kninske županije kaže da „Jadrolinija“ baš i nema argumenata kojima može opravdati to što zapovjednik broda „Olea“ odbija pristajati u Prvić Luci, prenosi Šibenski.
- Jest da je "Olea“ konstruirana s krmenim putničkim ulazom, neprikladnim za akoštavanje na uskoj, svega pet metara širokoj rivi u Prvić Luci, no upravo zbog toga je ŽLU, pristajući na kompromisno rješenje, još lani uklonila šest komercijalnih priveza za nautičare u unutrašnjosti rive. Brod dakle, jedino treba zaći desno od mula, "iza kantuna“ doslovce, i problem bi bio riješen - kaže ravnateljica.
-S time smo omogućili pristajanje "Olee“ i ne znam što bismo još mogli uraditi. Na Zlarinu smo uklonili četiri muringa s istom nakanom, a koliko znam, smetaju im i uvjeti na vodičkom pristaništu. Takav je barem stav zapovjednika broda koji ima pravo odlučiti o (ne)pristajanju prema trenutačnim uvjetima u luci - dodaje Fržop.
Smatra da je to na prvom mjestu problem kompanije koji "Jadrolinija“ ne bi trebala prebacivati na druge.
- Neka osiguraju brod koji odgovara uvjetima i vide što je na stvari sa svojim zapovjednikom! Ne može se Lučka uprava do u nedogled odricati svoga prihoda uklanjajući komercijalne vezove od kojih prihod po zakonu ide u izgradnju i rekonstrukciju riva – dakle u unaprjeđenje obalne infrastrukture. Od tog novca dijelom ćemo, u suradnji s Gradom Vodicama financirati proširenje rive u Luci, međutim, trebamo se strpjeti i čekati na red.
Pokazali smo da je s nama moguće nagoditi se u interesu naših otočana, gostiju i naposljetku "Jadrolinije“. To ćemo raditi i ubuduće, međutim ne možemo znatnije rušiti vlastitu dohodovnu koncepciju zato što nešto smeta državnome brodaru ili tako procjenjuje zapovjednik, makar je brod neadekvatan. - završila je Jadranka Fržop.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev