>
KOLOČEP – Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić i zamjenik Joško Cebalo danas su, zajedno sa saborskim zastupnikom Brankom Bačićem, ravnateljem ŽLU Dubrovnik Željkom Dadićem i ravnateljem LU DNŽ Antunom Banovcem, obišli radove na sanaciji i rekonstrukciji rive Donje Čelo na Koločepu.
– Ovo je jedan od devet projekata lučke infrastrukture koje radimo u našoj županiji; za sedam od njih smo dobili ugovore o financiranju, a preostaju još dva – Perna i Prigradica. Radi se o izuzetno važnim projektima za povezivanje županije, njihova vrijednost je 600 milijuna kuna, a vrijednost za preostala dva koja očekujemo je 160 milijuna kuna – istaknuo je župan Nikola Dobroslavić.
Dobroslavić je podsjetio kako se od spomenutih sedam projekata već provode dva – Trpanj i Puntin; u postupku javne nabave su Vela Luka i Polačište, uskoro kreću Ubli, a za Cavtat je pristigla Odluka o financiranju te uskoro kreće postupak javne nabave.
Saborski zastupnik Branko Bačić je podsjetio kako je jedan od značajnijih projekata Vlade RH Renesansa na hrvatskoj obali, a kroz koji se financira izgradnja devet luka.
– Što se tiče ovog projekta na Kalamoti, nedavno smo s Jadrolinijom razgovarali o potpunoj realizaciji ovog projekta, pa smo dogovorili drugu fazu, koja bi obuhvaćala izgradnju primjerenog broda, a koju će oni financirati kroz sredstva iz EU fondova – kazao je Bačić.
O radovima i njihovom tijeku više je govorio ravnatelj Županijske lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić, kazavši kako će nova riva biti duga 65 metara, a široka 11 metara i omogućit će iskrcaj robe, putnika i tereta kako to dosada nije bila moguće, jer je postojeća izgrađena 1924. godine i bila je u izrazito lošem stanju.
Da se radi o izuzetno složenim radovima potvrdio je i glavni inženjer Mario Deranja, jer se strojevi moraju dovesti morem, a i većina radova je s morske strane, no unatoč tome trenutno su radovi ispred dinamičkog plana sedam do osam radnih tjedana.
Inače, podsjetimo, projekt sanacije i rekonstrukcije rive Donje Čelo vrijednosti je gotovo 30 milijuna kuna, a u 85-postotnom iznosu je financiran sredstvima iz EU fondova, dok se preostalih 15 posto financira iz državnog proračuna. Predviđeni završetak radova je prosinac ove godine.
I.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev