>
RIJEKA - S ciljem unapređenja turističke ponude i jačanja identiteta Primorsko-goranske županije kao destinacije, PGŽ sufinancira 13 manifestacija gradova i općina, među kojima i Rijeka Advent.
Fokus je pritom stavljen na poticanje top događanja te obilježavanja godišnjica turizma u destinaciji, a osim Rijeka Adventa, kao projekti promocije turizma koji privlače posjetitelje i jačaju identitet Županije kao destinacije, prepoznati su obilježavanje 180 godina turizma u Opatiji, 150 godina turizma u Fužinama, 500-ti Krčki sajam, Rapska fjera, Bela nedeja i drugi.
Prisutne je u ime domaćina pozdravio opatijski gradonačelnik Fernando Kirigin istaknuvši da Županija itekako misli na turizam te da bi organizacija manifestacija, a koje su, kako je ocijenio, ključne za razvoj cjelogodišnjeg turizma, bila teže ostvariva bez ovakvog poticaja.
U ime potpisnika ugovora, nadovezao se gradonačelnik Grada Raba Nikola Grgurić kazavši da, što se tiče benefita od turizma, ne treba gledati samo brojke već je nužno ulagati u kvalitetu.
- Gradeći društveni život u našim lokalnim zajednicama stvaramo najkvalitetniji turistički proizvod. Turizam je dobar i, kako smo čuli, najveći izvoznik u Hrvatskoj, no od turizma bi trebali bolje i kvalitetnije živjeti, a ne živjeti za turizam - zaključio je rapski gradonačelnik.
Uz zamjenika Mamulu i pročelnicu Ban te primorsko-goranske gradonačelnike i načelnike, podjeli ugovora su prisustvovali i predstavnici turističkih zajednica s područja županije.
I.N.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev