>
Pisalo se o ovoj temi još prije dvije godine. Natječaj za gradnju tri električna putnička broda za lošinjsko, šibensko i dubrovačko područje bio je onda poništen pa je raspisan novi.
Šef Jadrolinije za Novi list je otkrio kako je potupank natječaja pri kraju.
- Definirali smo brodogradilište s kojim smo krenuli u pregovore, to je Dalmont, s kojim sad razrađujemo sve detalje izgradnje broda. To nam je vrlo važno, jer nemamo dosadašnja iskustva s nabavom te vrste brodova tako da želimo biti sigurni da će sve biti kako valja. Vjerujem da ćemo za tri do četiri tjedna biti spremni za potpisivanje ugovora. Za nas je to, iskreno, veliki izazov. Imat ćemo električne brodove koji će biti jedinstveni ne samo u našoj floti, nego na cijelom Mediteranu, gdje ih praktički nema - rekao je predsjednik uprave Jadrolinije David Sopta.
Cijela ova ideja zahtijeva naravno i dodatnu edukaciju pomoraca, paralelno s gradnjom brodova, jer ovi brodovi traže drugačija znanja od klasičnih.
- Jedan od najvećih izazova nam je infrastruktura, odnosno električni priključci odgovarajućih kapaciteta za punjenje brodskih baterija, posebno na otocima. Tu se moraju angažirati lučke uprave, u suradnji s HEP-om. Razgovaramo i s lučkim upravama i s HEP-om, jer priključke treba izgraditi na vrijeme, kako bi bili spremni u trenutku kada brodovi započnu s plovidbom - završio je Sopta.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev