>
  2 min. čitanja

Splitska policija se pohvalila kako je uz veliki broj turista stanje sigurnosti u gradu na zavidnoj razini – No smeta im jedna stvar

Splitska policija se pohvalila kako je uz veliki broj turista stanje sigurnosti u gradu na zavidnoj razini – No smeta im jedna stvar
Foto: Splitsko-dalmatinska policija/Ilustracija

SPLIT – Stanje reda u povijesnoj jezgri Grada Splita tema je svakodnevice u periodu intenzivne turističke sezone. Splitska policija detaljno je analizirala rad policije u Splitu tijekom turističke sezone, ne želeći, kažu, ulaziti u organizaciju i rad drugih aktera odgovornih za kvalitetu životnog okruženja, strateško planiranje i razvoj grada.

Tijekom lipnja na području uže gradske jezgre policijski službenici su uz niz upozorenja, u pet slučajeva prekršajno sankcionirali osobe zbog narušavanja javnog reda i mira puštanjem preglasne glazbe, dok su u jedanaest slučajeva počinitelji prekršajno sankcionirani zbog različitih prekršaja iz domene javnog reda i mira. Prekršajne sankcije zaradile su i pijane osobe koje su narušavale javni red i mir pa ih je policija do triježnjenja zadržala u službenim prostorijama.

Ističu kako policija svaku večer aktivno obilazi sva mjesta u središtu grada na kojima se okuplja veći broj ljudi čime, tvrde, značajno pozitivno utječu na stanje sigurnosti smanjujući opseg neprihvatljivih oblika ponašanja.

Mladima lako dostupan alkohol

Navode kako je stara jezgra Splita posljednjih godina glavno okupljalište mladih, koji uglavnom konzumiraju alkohol i slične napitke, koji su im lako  dostupni, često po posebnim cijenama u specijaliziranim prodavaonicama u gradskoj jezgri. Ističu kako je tom trendu doprinijela i ekspanzija objekata ugostiteljsko zabavnog sadržaja u staroj gradskoj jezgri, koji najčešće rade do ranih jutarnjih sati, što nepobitno utječe na veću koncentraciju gostiju, a time i na očekivane probleme baš u zoni najvrijednije splitske baštine.

Iz splitske policije također ističu da će, unatoč povećanom broju ljudi u gradu, nastaviti reagirati na svaku negativnu pojavnost, ali da s obzirom na opseg posla ne mogu zahvatiti sva objektivno neprihvatljiva ponašanja.

Kako bi, kažu, javnost stekla dojam opsega njihovog posla, napominju da su operativna dežurstva Prve policijske postaje Split i Druge policijske postaje Split u proteklih mjesec dana zaprimile skoro tisuću različitih dojava građana, koje su policijski službenici provjerili na licu mjesta.

Svoju objavu splitska policija je zaključila naglaskom da se očekivana kvaliteta života u gradskoj jezgri, usklađenost planova, realizacije i očekivanja, može dostići isključivo sinergijom uprave grada, institucija na lokalnoj razini, gospodarstva i građana.

J.K.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.