>
  2 min. čitanja

Turističke zajednice se jedino povezivanjem i kreativnošću mogu približiti cjelogodišnjem turizmu

Turističke zajednice se jedino povezivanjem i kreativnošću mogu približiti cjelogodišnjem turizmu
Foto: Boris Kačan

Lokalne turističke zajednice trebale bi se međusobno udruživati. Tako smatra i potiče ih, Ministarstvo turizma. Time se želi postići učinkovitija promidžba destinacije ali i zajednički razvoj turističkih proizvoda. U Zadarskoj županiji zasad su dvije takve zajednice - Ravni kotari, koja je već ostvarila dobre rezultate i novoosnovana Turistička zajednica Novigradsko more.

Plavetnilo u koje utječe rijeka Zrmanja zajednički je nazivnik za turističku priču Novigrada, Posedarja, Poličnika i još 20-ak naselja u tim općinama. Nedavno je osnovana Turistička zajednica Novigradsko more.

- Radi što boljeg upravljanja razvojem turističkog proizvoda i upravljanja turističkom destinacijom, radi što efikasnijeg korištenja financijskih sredstava i radi smanjenja nekakvih administrativnih troškova - rekla je Ivona Juranić-Dedić, direktorica Turističke zajednice Novigradsko more.

Prvi zadatak je izrada zajedničke web stranice i brošure.

- I zajedničko oglašavanje da bi što vidljiviji na turističkom tržištu - dodala je Juranić-Dedić.

Burna povijest i spomenička baština itekako mogu biti razlog za posjet izvan sezone. Ribarski orijentirani Novigrad i Posedarje jamče dobru gastronomsku ponudu, a smještajni kapaciteti sve su luksuzniji. Samo na području Poličnika više je od stotinu kuća za odmor, sa sadržajima za dokolicu i zabavu kad stisne zima.

Agroturizam u Briševu nedavno je, jedini u Hrvatskoj, nagrađen "Za novu kvalitetu u turizmu" na međunarodnom turističkom sajmu u Beogradu.

- To je jako važna nagrada, međunarodna, od turističkih novinara, udruženja FIJET i mislim da je to dobra promocija i agroturizma Zadarske županije i nas samih. Mi to radimo da tako da radove u polju promoviramo i prodajemo našim turistima - rekao je Ante Butić, domaćin na Obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu.

A nakon jutra u polju, servira se domaća hrana. Recept za turistički uspjeh za Antu je da budu originalni, da uvedu novitete i proizvode, da se ne baziraju samo na tradiciji, nego da nešto novo uvedu, aktivni odmor, aktivni odmor i samo aktivni odmor.

- Prvo ćemo se bazirati na biciklizam razvit ćemo nove staze tj. trasirat ćemo nove turističke staze i spojiti ovo područje s biciklističkim rutama - dodala je Juranić-Dedić.

Biciklistima se nadaju već potkraj mjeseca na tradicionalnom maratonu na Brisnici iznad Posedarja.

- Jako su dobre najave, buking je 70 do 80%. Hotelski smještaj u Zadarskoj županiji je dobro popunjen i oni iz hotela dolaze kod nas, pravit ćemo advent u Ravnim kotarima - rekao je Butić.

I dodaje da se jedino povezivanjem i kreativnošću mogu približiti 365 - cjelogodišnjem turizmu, piše HRT.

I.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.