>
Sjećate li se tvrtke Obonjan rivijera d.d., tj. njihovog odgovora na naše pitanje zašto svjesno i javno svojim gostima lažu da je otok privatan? E, pa sada su otišli i korak dalje.
Iako znaju da je to naprosto laž, priznali su nam da su svejedno otok odlučili predstavljati kao takav jer se to naprosto - bolje prodaje!
U tu svrhu odlučili su otići i korak dalje, pa su i na samom otoku postavili table s natpisom: "Obonjan, PRIVATE ISLAND Resort guests only", ili prevedeno na jezik domorodaca, čiji je zapravo otok: "Obonjan, PRIVATNI OTOK Samo za goste turističkog kompleksa"
Inače, čitav otok je u katastru 1/1 u vlasništvu Grada Šibenika, a ponovit ćemo i što su sve kao opravdanje napisali iz tvrtke koja upravlja ovim otokom:
- Predmetni navod koji ste priložili u attachmentu Vašeg inicijalnog maila jedna je od stavki komunikacije koju koristimo jedino i isključivo u marketinške svrhe. Odnos otoka Obonjan u relaciji sa tvrtkom Obonjan Rivijera d.d. definiran je koncesijskim ugovorom, a sigurni smo da ste upoznati s činjenicom da otoci kao takvi ne mogu biti privatno vlasništvo. Pretpostavljamo kako Vas je priloženi navod zbunio, no Intencija korištenja termina je u prvom redu privlačenje stranih gostiju koji boravkom na otoku imaju priliku uživati u jedinstvenom turističkom proizvodu kakvih nema u okruženju, niti u nama konkurentskim destinacijama na Mediteranu (postoji nešto slično u Grčkoj, ali ipak dovoljno drugačije od koncepta Obonjana).
Kako kroz vlastito poslovanje imamo intenciju promovirati posebnosti ponude na Jadranu i RH, tako i predmetni termin koristimo isključivo kao detalj koji ima za cilj posjetiteljima ukazati na posebnost samog otoka. Dakle, u marketinške svrhe i isključivo sa željom da kroz taj vid promocije realiziramo rezultate koji ulaze u kumulativni rezultat cjelokupne turističke ponude RH - napisao nam je čovjek iz ureda za prodaju i marketing tvrtke Obonjan Rivijera d.d.
S obzirom da su javno priznali kako se koriste lažnim oglašavanjem, onda je i logično da ih posjete inspekcije, a sve prema Zakonu o nedopuštenom oglašavanju:
- zavaravajuće oglašavanje je bilo koje oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti konkurente,
Zavaravajuće oglašavanje nije dopušteno.
Ako zavaravajuće, odnosno nedopušteno usporedno oglašavanje trgovaca, skupine trgovaca ili nositelja pravila postupanja koji imaju sjedište u Republici Hrvatskoj utječe ili može utjecati na trgovce u nekoj državi članici Europske unije, postupak iz članka 7. ovoga Zakona ovlaštena je pokrenuti i osoba koja je po propisima pojedine države članice Europske unije u kojoj ima svoje sjedište ovlaštena pokretati postupke kolektivne zaštite trgovaca od zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga usporednog oglašavanja, stoji između ostalog u Zakonu, a mi smo odgovornima proslijedili ovaj slučaj i čekamo odgovor.
Jurica Gašpar
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev