>
  1 min. čitanja

U e-savjetovanju Nacrt prijedloga Programa sufinanciranja pokusnih polja navodnjavanja u 2022. godini

U e-savjetovanju Nacrt prijedloga Programa sufinanciranja pokusnih polja navodnjavanja u 2022. godini
Foto: Pixabay

Ministarstvo poljoprivrede uputilo je u ponedjeljak, 5. rujna 2022., u e-savjetovanje Nacrt prijedloga Programa sufinanciranja uspostave pokusnih polja navodnjavanja poljoprivrednih kultura u 2022. godini. U vremenima nepredvidivih i ekstremnih klimatskih pojava, navodnjavanje je jedan od ključnih faktora osiguranja prehrambene sigurnosti stanovništva.

Cilj Programa uspostave pokusnih polja navodnjavanja poljoprivrednih kultura u 2022. godini jest podržati aktivnosti znanstveno-istraživačkih ustanova kojima se doprinosi opremanju poligona za provedbu istraživanja navodnjavanja poljoprivrednih kultura za potrebe istraživanja utjecaja klimatskih promjena na proizvodnju hrane i okoliš.

Potpora iz ovoga Programa ukupno je vrijedna 1,6 milijuna kuna i osigurava se iz Državnog proračuna, dodjeljuje se kao bespovratna sredstva za pokriće troškova uspostave pokusnog polja za navodnjavanje znanstveno-istraživačkim institucijama, a intenzitet potpore iznosi do 100 % prihvatljivih troškova.

Na razini Hrvatske je do sada iz Programa ruralnog razvoja odobreno 666 milijuna kuna potpore za 17 projekata sustava navodnjavanja na ukupno 7 tisuća hektara. S obzirom na važnost navodnjavanja u poljoprivrednoj proizvodnji, u rujnu je planirana objava novog Natječaja za tip operacije 4.1.1. koji će se odnositi isključivo na ulaganja u sustave i opremu za navodnjavanje na poljoprivrednim gospodarstvima.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.