>
Brodogradilište Viktor Lenac nastavlja suradnju s američkom ratnom mornaricom Na redovitom održavanju trenutačno je brzi transporter Yuma. U posljednjih desetak godina, samo prihvaćanjem poslova za američku ratnu flotu, brodogradilište je zaradilo gotovo 200 milijuna dolara.
Intenzivna poslovna suradnja s američkom ratnom mornaricom Brodogradilištu Viktor Lenac donosi stalan posao i novac. Transporter Yuma na remontu je već peti put. Prva suradnja zabilježena je u jeku Domovinskog rata 1993., a poslije se nastavila.
- Prvi projekt koji je Brodogradilište Viktor Lenac imao i to baš u brodogradilištu bio je 2000. godine. Od tada smo potpisali već 66 projekata, odnosno ugovora s njima i trudimo se da taj broj kao takav samo raste i raste - za HRT Dnevnik rekao je Zoran Kosić, direktor US Navy programa.
Poslovna suradnja ne podrazumijeva da sve ide preko javnog natječaja, pa se postavlja pitanje što je potrebno za njezin kontinuitet.
- Ispuniti ugovorne obveze, ispoštovati sve ono što nam ugovor nalaže i isporučiti projekt kada je planiran - kazao je Kosić.
Tako se radi i s drugim poslovnim partnerima.
- Trenutno smo zaposleni prilično dobro, nastavio se trend od prošle godine kada smo s dva nešto veća projekta uspješno završili prošlu godinu, otvorili smo tako i ovu godinu. Zapošljavamo 330 vlastitih radnika i 200 do 500 kooperanata, podugovarača ovisno o tome kolika nam je zaposlenost - istaknula je Sandra Uzelac, članica Uprave Brodogradilišta Viktor Lenac.
Neki će reći da je lakše poslovati u remontnom brodogradilištu, što ne znači da problema nema.
- Kod nas je naša remontna djelatnost 70 posto bazirana na radu, a tek 20, 30 posto na materijalu, tako da fale kvalitetni radnici. A svjedočimo tome koliki je odljev radne snage - rekla je Uzelac.
Nedostaje, nažalost, i radnika drugih struka, a ono što traže jest dobra plaća i siguran posao.
I.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev