>
  3 min. čitanja

WWF odgovorio Baranoviću: "Mi direktno pomažemo ribarima!"

WWF odgovorio Baranoviću: "Mi direktno pomažemo ribarima!"
Foto: WWF Adria

Nije dugo trebalo da međunarodna organizacija sa sjedištem u Hrvatskoj, WWF Adria odgovori stručnjaku s područja oceanografije i biologije mora te profesionalnom ribaru Petru Baranoviću na njegove opaske o njihovom radu, odnosno javnim istupima kad su ribari u pitanju.

Voditelj morskog programa u WWF Adriji, Mosor Prvan odgovorio je u komentaru na Facebooku ispod naše objave članka: "PETAR BARANOVIĆ: "Otkrit ću vam tko su pravi krivci za katastrofalno stanje u hrvatskom ribarstvu!". Njegov komentar prenosimo u cijelosti:

- I tko su pravi krivci? Oće bit neki nastavak članka pošto se u ovom članku to ne otkriva? WWF je kao kriv što se bavi ribarstvom, a ne i plastikom (što su dvije različite teme, a i nije točno da se WWF ne bavi i drugim pritiscima na morski okoliš. WWF osim toga u RH posluje od 2015.

Drago mi je da prije toga nije bilo problema? Vidim problem je i Operativni program za ribarstvo. WWF je direktno pomogao ribare kroz ovu godinu pišući im projekte za Operativni program u visini u od 1.2 mil EUR te osiguravajući bespovratno sufinanciranje tih projekata. WWF je osnovao i Fond za predfinanciranje ribarskih projekata koji se prijavljuju na Operativni program jer smo kroz rad s ribarima utvrdili da osim manjka kapaciteta za izradu projekata ljudi nemaju novce za predfinancirati te projekte iako im država vrati novac kasnije.

Pogurali smo osnivanje dvije ribarske zadruge ove godine, radimo na unapređenju tržišta, dali smo ribarima glas pri Upravi ribarstva razvijajući koncept zajedničkog upravljanja, pomažemo razvoju ribolovnog turizma...

Žao nam je što nismo više napravili, ali samo nas dvojica radi na tome. S gospodinom Baranovićem nisam imao priliku razgovarati već desetak godina, ali drago mi je da sada prihvaća no take zone kao dobar alat za očuvanje ribljeg fonda i ribarstva. Prije to nije bio slučaj.

Btw. bavimo se i utjecajem turizma na more, plastikom i sl. Iako nismo posvećeni samopromociji kao gosp. Baranović u paR klikova na guglu se dobije indikativan rezultat - komentirao je na Facebooku Mosor Prvan u ime svoje organizacije WWF Adria.

Na naše pitanje da se očituju o ovome na našem portalu, odgovorio je pitanjem:

- Već smo i demantirali javnim komentarom zar ne?

Podsjetimo, Petar Baranović je u intervjuu za Morski HR prozvao ovu organizaciju za koju kaže da se "na talibanski način i licemjerno obračunava s ribarima, ali ne žele s kruzerima i nautičarima". Baranović pritom tvrdi da je u kontekstu polucije Jadrana s mikroplastikom, nautički turizam nemjerljivo veći neprijatelj od ribara, o čemu, kako kaže, iz WWF-a ne progovaraju ni riječi. Barem kad je Jadran u pitanju, za kojeg, također tvrdi, iz ove organizacije ne nude ni konkretne brojke, već priopćenja o šteti ribarstva po ekologiju mora i podmorja najčešće prepisuju iz priopćenja koja izdaje njihova središnjica koja nije u Hrvatskoj.

Jurica Gašpar

PROČITAJTE JOŠ:

PETAR BARANOVIĆ: “Otkrit ću vam tko su pravi krivci za katastrofalno stanje u hrvatskom ribarstvu!”
Naš stalni suradnik Petar Baranović jedini je u Hrvatskoj koji ima visoku ribarsku naobrazbu, a da se istodobno i u praksi bavi ribarstvom. Zasigurno je najbolji sugovornik za artukulaciju aktualnih problema s ribom i ribolovom, pa smo ga stoga posjetili na njegovom friško obnovljenom brodu Sokol, k…
Pravobraniteljica upozorila WWF Adria na seksizam zbog ove reklame, a kampanju kreirale upravo žene!
Ovih dana puno se prašine diglo oko kampanje “A gdje je riba?!” koju je pokrenula međunarodna organizacija sa sjedištem u Hrvatskoj, WWF adria. Naime, objavili su nekoliko fotografija, čija je primarna uloga trebala biti upozorenje na prevelik izlov ribe, te poticaj na uspostavljanje “no take” ribol…
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.