>
ZADAR/SPLIT - Nakon što je prošle godine trajekt Zadar iz matične luke vraćen na Hvar te je ukinuta jedina međunarodna linija Zadar - Ancona koju je Jadrolinija ove godine izostavila iz reda plovidbe, nastala je politička borba za tu liniju.
Brod Zadar, koji je kupljen ciljano za mandata ministra Božidara Kalmete, zauvijek je izgubljen jer je od većeg interesa i koristi nakon što su to lani postigli na sastanku s direktorom Jadrolinije i šeficom agencije koje su doveli na Hvar, piše 057.info.
Splitski lobi je bio uspješan, a zadarski je postigao to da dijeli liniju s brodom Marko Polo ove sezone. Međunarodna linija Zadar - Ancona pokazala se opravdanim onoliko koliko je trajala.
Ali zadarski političari koji su pustili da se njezino cjelogodišnje održavanje preseli u Split zašto je po njima zaslužna SDP-ova vlast, žele to vratiti. Tko će im u tome pomoći nego HDZ-ov predsjednik Vlade i naravno potpredsjednik a uz to resorni ministar.
Oleg Butković i Andrej Plenković obećali su na sastanku u Zadarskoj županiji kako će to opet biti Marko Polo koji bi jednom tjedno trebao ploviti iz Ancone za Zadar a ostalo za Split. U kojoj točno kombinaciji, vidjet će se iz plovidbenog reda Jadrolinije za 2023.
U svakom slučaju tako će biti dok Jadrolinija, koja ove godine reklamira svojih 70, ne kupi novi brod uz pomoć Države koja je osigurala 300 milijuna kuna iz nacionalnog programa oporavka. A on se financira iz EU programa.
Na Jadroliniji je samo da raspišu natječaj kako je to najavio u ožujku ove godine ministra Oleg Butković obećavajući dubrovačkim otočanima da će im zamijeniti stari brod Postiru nakon 30 godina održavanja linije.
D.G.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev