>
  3 min. čitanja

Žalbe, 'nebuloze' i 'provale' dubrovačkih turista - Ima ih zbilja gro a posebno na društvenim mrežama

Žalbe, 'nebuloze' i 'provale' dubrovačkih turista - Ima ih zbilja gro a posebno na društvenim mrežama
Foto: Pixabay

U Dubrovniku postoje svojevrsne urbane legende o ‘provalama’ turista koji posjete Dubrovačke znamenitosti – od pitanja sklapaju li se zidine tijekom zime, pa do: ‘Nalazimo li se u Italiji?’ i ‘Je li ovo dvorac?’ uz pokazivanje rukom na ulaz s Pila u Grad Dubrovnik.

Posjetitelja Grada uistinu je puno i dolaze iz svih krajeva svijeta te tako Dubrovnik, osobito u ljetnim mjesecima, postaje pravo globalno sjecište kultura. Ipak, za doći u Dubrovnik, kao i bilo gdje u svijetu, treba se malo informirati, a najnoviji izvori za to su – društvene mreže.

Foto: Pixabay

Tako postoje, primjerice, brojne Facebook grupe za sve detalje o Gradu, od najboljih restorana pa do skrivenih plaža. Ipak, jedan nam je ‘post’ i to poduži, zapeo za oko, piše DuList.

Korisnica Facebooka, koja je očito već bila u Dubrovniku, napisala je sve ono što ‘vam neće reći, a morate znati prije dolaska u Grad’. Većina toga su, rekli bi naši ljudi, poprilične ‘nebuloze’. Tako navodi da se po kiši ne nose japanke, jer kad pada – onda pljušti i sve je ‘klizavo’. Također navodi i, primjerice, kako je zgodno imati kabanicu kada pada kiša (?).

Također ističe kako neke stvari nisu dobro razjašnjene turistima, primjerice, kako autobusna karta za grad ne vrijedi za Župu dubrovačku. Ono što je posebno upalo u oko je to da ističe kako, ako kupite izlet primjerice brodom, a on je otkazan, nitko ne daje povrat novca. Ovu informaciju smo provjerili kod nekoliko brodara i – nije istinita, piše DuList.

Foto: Pixabay

Povrat novca ili ponuda za novi termin izleta su pravilo. Ono što je također istaknula kao ‘complaints’ je činjenica kako je Grad nepraktičan za majke s kolicima ili pak osobe u invalidskim kolicima, te im je dijelom onemogućeno kretanje. Ovu žalbu potvrdili su iz iz Turističke zajednica grada Dubrovnika, kojima su kolege iz DuLista poslali kraći upit. On je glasio: ‘Na što se najčešće turisti žale kada dođu u informativne centre? Radi li se o uslugama, transportu (javnom i privatnom), restoranima, općenito usluzi…’ u potpitanje: ‘Koliko su te žalbe osnovane ili argumentirane?’

- Obzirom na zaista izniman broj gostiju koji tijekom godine posjeti naše Turističko informativne urede na području Dubrovnika, moramo istaknuti kako su žalbe zaista rijetke. Prema informacijama naših zaposlenika u TIC-evima, riječ je o uobičajenim žalbama/kritikama – naglasili su iz Odjela za komunikacijske taktike TZ-a.

Foto: Pixabay

Te uobičajene kritike, dodaju, najviše se odnose na povezanost s otocima u predsezoni, odnosno, traži se pojačani broj linija, ali i povećani broj prigradskih autobusnih linija.

- Ono što bismo izdvojili kao ‘nemoguće’ bi bio pristup nekim atrakcijama za osobe s invaliditetom – kao što su recimo gradske zidine. Dogode se i individualne žalbe na pojedine usluge koje gosti konzumiraju tijekom boravka, ali obzirom na rijetkost ponavljanja istih žalbi ne možemo generalizirati niti istaknuti jednu – zaključuju iz Turističke zajednice na ovu temu, a to zaista veseli čuti, s obzirom na činjenicu kako se turisti u Dubrovniku broje u milijunima.

A.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.